lady of the lake

lady of the lake
Witajcie na moim baśniowym blogu, w którym będę prezentować to co tworzę, co jest moją pasją i częścią życia. Będziecie mieli możliwość zamówienia jeśli coś zapragniecie mieć,
z chęcią i dużym zaangażowaniem zrealizuję również indywidualne zamówienia. Prezentowane tu prace to nie całość mojego dorobku, jeśli chcecie zapoznać się z resztą zapraszam na http://www.basniowo.blox.pl . Tu będę prezentować najnowsze prace. Miłego oglądania i wracajcie tu często to was zaczaruję...

środa, 22 lutego 2012

Torebki Flower Fairys cd

Znów sięgam do skarbczyka po dalszą część kolekcji torebek z malowanymi wróżkami "dzieciowymi" i wychodzącymi wprost z obrazka kwiatami bądz liśćmi z filcu. Torebki uszyte z aksamitu , a malowany motyw na płótnie bawełnianym .Uwielbiam te torebki chyba jak żadne inne.Przedstawiam brązową"kasztanową" i zieloną "dzwoneczkowa".







A pozostałą część kolekcji można zobaczyć TU

                                                                                  ...

                                                                           

2 komentarze:

  1. Sama nie wiem która jest piękniejsza. Bardziej mi wpada w oko kasztanowa,ale te filcowe dzwonki na drugiej są niesamowite...Już zdążyłam zapomnieć o tych twoich cudeńkach! Ciesze się,że je pokazujesz tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną zagwozdkę, co Dorartthea :D obie są po prostu wspaniałe ^^

    OdpowiedzUsuń