lady of the lake

lady of the lake
Witajcie na moim baśniowym blogu, w którym będę prezentować to co tworzę, co jest moją pasją i częścią życia. Będziecie mieli możliwość zamówienia jeśli coś zapragniecie mieć,
z chęcią i dużym zaangażowaniem zrealizuję również indywidualne zamówienia. Prezentowane tu prace to nie całość mojego dorobku, jeśli chcecie zapoznać się z resztą zapraszam na http://www.basniowo.blox.pl . Tu będę prezentować najnowsze prace. Miłego oglądania i wracajcie tu często to was zaczaruję...

niedziela, 19 lutego 2012

Gotycka miłość...

Mam nadzieję, że nie popełniłam wielkiej gafy nadając taki tytuł, ale tak delikatnie gotycko mi się ten wisiorek kojarzy. Czerwone serce uformowane jest ręcznie z modeliny, wzór róży i listka odbity z wieczka wiekowego pudełeczka . Oplot wykonany z koronki frywolitkowej






                                                                                 ...
                                                                             

3 komentarze:

  1. mnie też się gotycko kojarzy :) piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Glaczego gafa? Mi też się kojarzy nie tyle gotyk co gothic,ale stanowczo te klimaty.Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z gotykiem kojarzę ten wisior i bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń