lady of the lake

lady of the lake
Witajcie na moim baśniowym blogu, w którym będę prezentować to co tworzę, co jest moją pasją i częścią życia. Będziecie mieli możliwość zamówienia jeśli coś zapragniecie mieć,
z chęcią i dużym zaangażowaniem zrealizuję również indywidualne zamówienia. Prezentowane tu prace to nie całość mojego dorobku, jeśli chcecie zapoznać się z resztą zapraszam na http://www.basniowo.blox.pl . Tu będę prezentować najnowsze prace. Miłego oglądania i wracajcie tu często to was zaczaruję...

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wyróżnienie

Muszę się pochwalić ponieważ zostałam nagrodzona wyróżnieniem Kreatywnym Kufrze, jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, że moje początki we frywolitce zyskały już uznanie. To bardzo motywuje do działania, co w moim przypadku motywacja jest jak najbardziej wskazana. Dziekuję:)))))))

4 komentarze:

  1. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów oczywiście :-)
    ps: prześliczna praca, taka delikatna no i ten plasterek - pięknie! :-]
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, że odwiedziłaś moje skromne kąty no i bardzo bardzo bardzo dziękuję za każde dobre słowo - jest mi niezmiernie miło! :-D Czekam na dalsze Twoje prace, bo są niesamowite i piękne.. Klimaty średniowieczo-bajkowo-magiczne też są mi niezwykle bliskie i grzeją moje serducho, tak więc tym bardziej nie mogę się doczekać co nowego wyjdzie spod Twoich utalentowanych rąk ;-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń